Κυριακή 10 Απριλίου 2011

Η σημερινή μου μέρα

Η σημερινή μου μέρα ήταν πολύ παράξενη. Πρώτα ξύπνησα, μετά κατέβηκα να δω τα αγαπημένα μου κινούμενα σχέδια και έτσι άργησα να κάνω υπερ-ηρωισμούς. Οταν βγήκα έξω συνάντησα τον Μυγοσκοτώστρα και τον πολέμησα. Αλλά αυτός με χτύπησε στο φτερό που δεν το κάνει πολύ συχνά. Μετά, όταν υποχώρησε, συνέχισα να προχωράω στη γειτονιά. Είδα ένα κοράκι που ήταν στο έδαφος. Και πέταξε σε ένα κλαδί που ήταν κι αυτό πολύ χαμηλά. Και δεν έχω ξαναδεί τέτοιο πράγμα. Μετά πήγα σπίτι και διάβασα. Αλλά το διάβασμά μου κράτησε τέσσερις ώρες που δεν γίνεται συχνά αυτό. Μετά βγήκα έξω πάλι κι έπαιξα λίγο αστυνομικούς και κλέφτες που δεν το κάνω πάλι συχνά. Μετά όταν γύριζα σπίτι ακούμπησα την Πίτσα, την γάτα μου, που αυτή όταν με βλέπει φεύγει, δεν είναι ακόμη εξημερωμένη. Και στο κεφάλι μάλιστα που δεν το έχω ξανακάνει. Πολύ παράξενη μέρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου