Σάββατο 9 Απριλίου 2011

Οι σούπερ-κακοί μου

Εχω πολλούς σούπερ-κακούς. Αλλά θα σας πω για τους τρεις πιο αγαπημένους μου. Τον Χλαπάτσα, τον Δρ Υπόνομο και για τον Κύριο Μυγοσκοτώστρα.
Πρώτα γα τον Χλαπάτσα.
Ο Χλ. έχει πολλές χλαπάτσες πάνω του. Και μερικές φορές με αηδιάζει όταν τον πολεμάω. Ειδικά όταν του δίνω μπουνιά γιατί τότε τον ακουμπάω κιόλας. Αλλά αυτός μπορεί να εκτοξεύει χλαπάτσες και να κολλήσει τα φτερά μου και να μην μπορώ να πετάξω.
Μετά είναι ο Δρ. Υπόνομος.
Αυτός πάλι βρωμάει. Και ξέρετε γιατί. Αλλά αυτός δεν με πολεμάει αυτοπροσώπως, στέλνει στρατούς από κροκόδειλους του υπόνομου, γιγάντιες μεταλλαγμένες κατσαρίδες του υπόνομου και άλλα.
Τώρα ο Μυγοσκοτώστρας...
Εχει πολλά είδη σκοτώστρων. Εχει την αραχνοσκοτώστρα, τη μυγοσκοτώστρα, την πεταλουδοσκοτώστρα και βεβαίως την πτεροδαχτυλοσκοτώστρα. Γι αυτό τον μισώ πάρα πολύ!


2 σχόλια:

  1. Γεια σου!
    Για τον Δρ. Υπόνομο και τον κύριο Μυγοσκοτώστρα δεν μπορώ να σου πω τίποτα για να σε βοηθήσω να τους αντιμετωπίσεις. Αλλά για τον Χλάπάτσα έχω να σου πω πολλά για να τον πολεμήσεις. Πρέπει να μάθεις να πετάς γρήγορα- πάντα όμως με μαζεμένο το λοφίο γιατί αλλιώς γίνεται χάλια - και να είσαι ευέλικτος. Η καλύτερη προπόνηση γι αυτό είναι το μπάσκετ. Αν είσαι ευέλικτος αποφεύγεις όλες τις χλαπάτσες που σου ρίχνει, τον εξαντλείς και μετά με μια δυνατή μπουνιά μπορείς να τον διαλύσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. θα ειναι εύκολο γιατί του πήρα ένα κομμάτι χλαπάτσα και τόκανα δικό μου όπλο! Ευχαριστώ πάντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή